خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

مجید خراط ها(۱۹)

txt اهنک های مجید خراط ها 

 

براى دانلود به ادامه مطلب بروید

با کی صحبت می کنی

چند روزه تو ی اتاقم دارم از دوریت میمیرم دله من هواتو کرده هی شمارتو میگیرم اگه برداری می فهمی پشته خط کی چشم به راهته اونی که خودت رو می خواست حالا راضی به صداته انقدر میگیرمت شاید که برداری یه روز تو که از حاله خراب من خبر داری هنوز نگو از یاده تو رفتم آخه قلبم بی گناهه لااقل یه لحظه بردار بگو اصلآ اشتباهه زود قضاوت کردی اما مثل خونی تو رگم کلی حرف آماده کردم اگه برداری بگم اینهمه میگیرمت، خب چرا قطع می کنی؟ پشت خط موندم دوباره با کی صحبت می کنی؟ (با کی صحبت می کنی؟) انقدر میگیرمت شاید که برداری یه روز تو که از حاله خراب من خبر داری هنوز نگو از یاده تو رفتم آخه قلبم بی گناهه لااقل یه لحظه بردار بگو اصلآ اشتباهه انقدر میگیرمت شاید که برداری یه روز تو که از حاله خراب من خبر داری هنوز نگو از یاده تو رفتم آخه قلبم بی گناهه لااقل یه لحظه بردار بگو اصلآ اشتباهه .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

کنسل

خواهشم اینه بمون و کنسلش کن رفتنو یا اگه میخواى برى این بار نفرین کن منو انقدر سرت رو پائین نگیر آتیشم نزن این تو و این تیغ و شاهرگ هرچقدر میخواى بزن تیغو بردار دستامو خط خطی کن تلافیه عمری من زدم به قلبت تو نگفتی کافیه تو رو بخدا قسم اونطور نگاه نکن به من لاقل چیزی بگو فحشی بده حرفی بزن عزیزم دستات نلرزه تیغ اول و بزن واسه ی خیانت ها و کم محلی های من تیغ دوم رو بزن بزار بریزه آبروم من خیانت کردم اما تو نیاوردی به روم 3 و 4 و 5 و 6 تیغا رو پشت هم بزن وقت جون دادن من وایسا و تو چشمام زل بزن شاید اون لحظه ببینی اشک چشمای منو بیا با هم آشنا کن تیغ و رگهای منو نکنه هنوز مهمم چرا گریه میکنی؟ حالا وقتشه بیای منو راحتم کنی اگه باز منو ببخشی دل بسوزونی برام با چه رویی زنده باشم از خجالتت درام بزار با دستای پر مهرتو رو به قبله شم اونطوری شاید قیامت باهات رو برو بشم تو این دنیا نشد ازت نگه داری کنم شاید اون دنیا بتونم واسه تو کاری کنم تیغ دستت دادم اما عزیزم اینو یادت نره درد سکوت تو از این تیغم بد تره نکنه فهمیدی مثل خون تو رگهای منی که نه میتونی بری نه تیغو راحت میزنی نکنه میخوای ببخشی نه تورو خدا بزن اگه بخشیدی عزیزم هی نگاه نکن به من تو که از خونم گذشتی تو که بخشیدی منو خواهشآ پیشم بمون و کنسلش کن رفتن رو .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

خداییش

خداییش اینطوری بود حال و روزم؟ خداییش حقمه اگه بسوزم؟ منو از دست حرفات خسته کردی خداییش بد منو وابسته کردی آخه تو مشکلم رو می دونستی خداییش تو می خواستی می تونستی جواب مهربونیمو ندادی نگو نه، قدرمو نمی دونستی منو از دست حرفات خسته کردی خداییش بد منو وابسته کردی جوونیمو ازم راحت ربودی خداییش اون که می گفتی نبودی انصافآ تو رفاقت کم گذاشتی من عاشق رو اصلآ دوست نداشتی دل تنهام که رسمآ بود با تو خداییش مشکل از من بود یا تو؟ حالا که رفتی و از من جدایی سوالم اینه، حقم بود خدایی؟ خداییش حقمه تو اوج دردم پیشم باشی و دنبالت بگردم؟ به من عاشق شدن رو یاد دادی چقدر زود من رو دست باد دادی خداییش ساده بودم می دونستم زیادی تو رو سرتر می دونستم منو از دست حرفات خسته کردی خداییش بد منو وابسته کردی جوونیمو ازم راحت ربودی خداییش اون که می گفتی نبودی انصافآ تو رفاقت کم گذاشتی من عاشق رو اصلآ دوست نداشتی دل تنهام که رسمآ بود با تو خداییش مشکل از من بود یا تو؟ .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

همخونه

من همخونه ت رو ول کن با وجود من وداع کن دارم از این خونه میرم تو فقط منو دعا کن یا بمون منم بمونم یا بزار نیستی نباشم لااقل اشکامو پاک کن زشته اینجوری جدا شم بعد رفتنم از اینجا زندگی از هم میپاشه در و همسایه به تعنه میگن جاش خالی نباشه راستی عکسم رو دیواره اونم از خودت جدا کن اگه دلتنگ شدی روزی در و دیوار رو نگاه کن یادگاری ندارم که مبادا جا بذارم جلومو بگیر بمونم آخه من جایی ندارم کاش میشد فقط یه هفته دیگه با من سر میکردی به قول خودت روزات رو پیش من هدر می کردی مگه میشه وقتی نیستم چشماشو رو هم نذاره واسه من خبر میارن که فلانی بی قراره یعنی الان تو خیابون داره دنبالم می گرده؟ باز خیالاتی شدم من این خیابونا چه سرده انگار جدی جدی بی تو یه فقیر کوچه گردم با اینکه رفتم ولی باز بگی برگرد بر میگردم بخدا قسم که بی توام یه فقیر کوچه گردم گرچه مغرورم ولی تو بگی برگرد بر میگردم .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

نقطه چین

حالا که تموم شد تو هم داری میری مبادا که دست کسی رو بگیری خدایا نگاه کن درست تو چه وقتی پر از اشکم اما میخندم به سختی گلوم رو رها کن تو ای هق هق من میمردم برا اون نبود عاشق من مبادا که عشقم تو قلبش بمیره میترسم که دست کسی رو بگیره بگین کاری این بار ازم بر نیومد بگین که مردم یا صبرم سر اومد بگین باز بیادو به قلبم بشینه بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه.... تو احساس من را چه راحت ربودی اگر من شکستم مقصر تو بودی مگه من رو در حد مردن ندیدی؟ تو دلخور نبودی چرا دلبریدی؟ دلم روزو شب رو تو تنهایی سر کرد بگید که تموم دعاهاش اثر کرد بگین اونا دست خدامون سپردم مقصر نبودم ولی پاشو خوردم بگین خیلی وقته که صبرم سر اومد بگین کاری کرده که دادم در اومد بگین خیس اشکه همه تارو پودم بگین تا بدونه مقصر نبودم راستی الان عزیز من سرت رو شونه ی کیه؟ صدای خنده های تو الان تو خونه ی کیه؟ روزای خوب زندگیم تمومشون صرف تو شد میگفتی راهمون جداست آخرشم حرف تو شد .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

خداحافظ گل نازم

خداحافظ گل نازم کاشکی مهربون نبودی میدونم سخت جدایی آخه عادت کرده بودی بعد من خودم می دونم سخت زندگیت ،خرابه اگه غیر اینه عشقم چرا چشمات خیس آبه چرا چشمات خیس آبه سرتو بزار رو شونم عاشقونه باورم کن یا ازم بخواه بمونم چرا شونه هات می لرزه مگه سردته گل من اگه میگی خوبه خوبی چرا خیسه شونه ی من! تو اصلا بگو ببینم چرا ساکتی نمیری مگه تو نخواستی از من قول موندنو بگیری توی لحظه های رفتن سرتو بزار رو شونم می خوام دل بکنم از تو یه کاری بکن نتونم یه کاری بکن که دیگه حرف رفتنم نیارم بزار اشکاتم بباره که حسابی کم بیارم هی تو چشام نگاه کن که منم اشکی بریزم هی ازم بخواه بمونم حس خوبیه عزیزم .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

نمیزارم که برگردی

دره خونه چرا بازه؟ چرا این خونه دلگیره؟ دارم یخ میکنم انگار داره خون از تنم میره دارم دلواپست میشم اگه هستی بگو هستم کجا رفتی بدونه من؟ که میلرزه همش دستم چرا حلقت توی خونست؟ چرا اینو رها کردی؟ دارم حس میکنم کم کم که پیشم بر نمیگردی بهم ریختست چرا خونه؟ دلت عزم سفر داره هوا تاریک شد برگرد آره برگرد خطر داره نگهداری ازت واسم به زیر سقف این خونه مثه کبریت تو باد و مثه شمع تو بارونه اینم از آخرین کبریت کشیدم تو مسیر باد یا بر میگردی یا میری علی الله هرچه بادا باد توی این خونه میپیچید همیشه بوی عطر تو بازم باختم تو این بازی بازم یکی به نفع تو شاید یک روزی این حرفام منو یاد تو بندازه بفهمی عاشقت بودم بدونه حد و اندازه تو که رفتی و آرومی ولی قلبم پر از درده آخه کی مثله من دورت مثله پروانه میگرده اصلاً چی شد به این زودی شدم دلداده و ولگرد کی دستاشو گرفت اینبار که دست های منو ول کرد چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه داغونه نه انصافاً چیکار کردی که از دنیا دلم خونه فضای خونمون بی تو مثه انبار اندوهه چیکار کردی که بعد از تو تموم خونه بی روحه شبا فکر و خیال تو چرا خوابم نمیگیره نه تنها لحظه هام حتی تموم خونه دلگیره حالا که شب به شب رفت و تو هم تنهایی سر کردی توی تنهایی می پوسم نمیزارم که برگردی نمیخوام دیگه برگردی تو که تنها نمی مونی ولم کردی به جرمی که خودت حتی نمیدونی منم میرم از این خونه خداحافظ در و دیوار خداحافظ شکست من به یاد اولین دیدار .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

چه مرگمه

عزیزم دلخوریام زیاد شده انگاری فصل خزون برگمه می خوام سفره دلم رو وا کنم به خدا این بار میگم چه مرگمه اگه هی بیخودی دوا می کنم خب میخوام بهم محبت بکنی به خدا بعضی روزا فکر م ی کنم که داری منو تحمل می کنی جلوی غریبه ها خیلی بده دستتو از توی دستام میکشی خودمو گاهی به مردن میزنم تا شاید منت من رو بکشی ارزومه یه دفعه جایی میری بپرسی میشه برم یا که نرم مطمئن باش که بهت میگم برو اما زود برگردی دردت به سرم وقتی میبینم باهام غریبه ای فکر رفتن هی می افته تو سرم اما چون طاقت رفتن ندارم میزنم به بیخیالی، میگذرم بی محلیات داره زجرم میده دیگه از این وضعیت خسته شدم چرا هی دروغ میگم نمی دونم انگاری زیادی وابسته شدم وقتی بیخودی میگم مریض شدم دوست دارم یه کمی دلواپس بشی بخدا چیزه زیادی نمی خوام چی میشه اگه یه کم عوض بشی؟ وقتی که سراغتو نمی گیرم چی میشه یه بار سراغم بگیری؟ واسه این که بهت محبت بکنم دور از جونت تو هم یکبار بمیری .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

خدا

کاری بکن دارم از غصه میمیرم خدا کاری بکن اینبار که دستای ظریفش رو تو دستام حس کنم یکبار خدا کاری بکن اینبار خدای مهربون من زبونم بند اومد ای وای کجا رفت هم زبون من خدا کاری بکن مردم خدا اونم دلش تنگه اگه میگه مهم نیستم با حسش داره میجنگه اگه میگه تو فکرم نیست می خواد بیشتر پیشش باشم درسته اون ولم کرده دلیله اشک چشماشم خدا کاری بکن، رفت ازت می خوام که برگرده اینبار قدرش رو می دونم اگرچه اون ولم کرده خدا بگو که برگرده خدا کاری بکن زودباش خدا اون دیگه تنها نیست خدا بهش بگو مردم چرا عین خیالش نیست؟ خدایه مهربون من دلت میاد که تنها شم؟ بره عشقم تک و تنها تا کی دلواپسش باشم؟ خدا کاری بکن زودباش خدا صبرم همین قدر بود بگو حرفاشو بخشیدم بگو گنجایشم کم بود بگو تقصیر من بوده بگو حق داره، می دونم بگو به فکر جبرانه بگو قدرشو می دونم بگو دیگه غرورش مرد می خواد پیش تو برگرده بگو سختیه این روزا اون و از راه بدر کرده خجالت میکشم از اون بگو چیزی نگه اومد خدا پادرمیونی کن شاید از من خوشش اومد .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

خاکم نکنید

خاکم نکنید خاکم نکنید بزارید اونم برسه ............... خاکم نکنید بزارید اونم برسه بزاری اونو ببینم وقتی به حرفم میرسه خاکم نکنید هنوزعشقمو ندیدم این همه آماده شدم یه کفن دورم کشیدن تاوت منو بزارید اونم بگیره حس کنم عاشقمه وقتی که گریش میگیره اشکای اونو کی به جای من کن پاک خداحافظ عشقم که منو بردن زیر خاک خاکم نکنید بزارید اونم ببینه (ببینه) پیکره آشفتی من میرم از روی زمینه خاکم نکنید بهش بگین حالا که مردم تو این جشن خشک و خالی اونو به خودا سپردم اونو به خودا سپردم بعد رفتن من دو سه روز تنهاش نزارید روی سنگ قبرم آینه و شمدون بزارید می بینید چی شد عشق ما با تو عاشق تو مرده .. مجید خراطها .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

قسمت نبود

خودت میدونی میدونم دلیل رفتنت چی بود اما می تونستی نری چرا می گی قسمت نبود اگه قسمت نبود چرا توموندی خدا چرا مارو بهم رسوندی اگه می دونستی یه روزی میری چراروزا رو تا اینجا کشوندی چرا روزا رو تا اینجا کشوندی چی بودم چی شدم بخاطر تو ولی پشت دلم رو خالی کردی حالا اسمت می آد گریم میگره نمیدونی که با دلم چه کردی اگه در حق تو خوبی نکردم بدون که خالی بود دستای سردم ولی من در عوض هر چی که بودم با احساسات تو بازی نکردم با احساسات تو بازی نکردم اگر چه می دونم دوستم نداری به هر در می زنم تنهام نذاری اگر پای کسی هم در میونه بزاراسمت اقلان روم بمونه بزاراسمت اقلان روم بمونه دم آخر بزاردست توی دستام بزاربهت بگم دردم چی بوده فقط لطفی کنه حرفامو بشنو شاید دیگه نگی قسمت نبوده اگه تصمیم رفتن رو گرفتی ببخش اگه پشیمونت نکردم آره من واسه تو کم بودم اما با احساسات تو بازی نکردم با احساسات تو بازی نکردم .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

تو دیگه داغونم نکن

من خیلی داغونم گلم تو دیگه داغونم نکن من خیلی از تو بترم تکیه به شونه هام نکن برو که وقتش بری برو که خیلی دل خورم برو برو حتی تو رو دست خدا نمی سپارم با بی خیالی من و نسوزون حالا که میری نشو پشیمون مگه نگفتی دوستم نداری چرا نمیری تنهام بزاری دلم با جمله هات آروم نمی شه برو دیگه برو واسه همیشه اگه می گی واسط فرقی نداره چرا چشمای تو بارونی می شه دلم می خواست بازم طاقت بیارم بازم هر چی که شود به روت نیارم ولی حالا که حرف رفتن افتاد برو دیگه باهات کاری ندارم برو که وقتش بری برو که خیلی دل خورم برو برو حتی تو رو دست خدا نمی سپارم با بی خیالی من و نسوزون حالا که میری نشو پشیمون مگه نگفتی دوستم نداری چرا نمیری تنهام بزاری .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

قرار تنهایی ما

قرار تنهایی ما روز جدایی فردا بود خلاصه فردا واسه ما شروع کل دردا بود فردا قرار بود من و تو از همدیگه جدا بشیم فردا قرار بود همدم گریه بی صدا بشیم از تو چه پنهون گل من، من خیلی وقته بی توام دیروز وفردا نداره برام چه سخته بی توام یادش بخیرقلب تو بود برای من سنگ صبور می خواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به زور حالا که نیستی لااقل تسکین به قلب من بده اون که نخواست پیشم باشی حالا کجاست صبرم بده چه جوری باور بکنم رقیب من نازت کنه شبا کنارت بخوابه از خواب بیدارت کنه ............... یادته که زیر بارون تو دعا کردی بمیرم منم قول دادم که دیگه عکستو بغل نگیرم تو دعات گرفتو مردم اما عاشقم هنوزم با همون یه قاب عکست می گذرونم شب و روزم لحظه های آخر تومیره ازیادم به سختی بدرقت اومدم اما دست تکن ندادی رفتی یه دل خوشی دارم هنوز حالا که دارم میمیرم هر وقت که بارون بباره تو رو کنارم میبینم نگاه به چشم خیس من به عشق پاکم نکنی رفیق من رفته سفر چند روزی خاکم نکنید شاید خوشش نیاد که من تو خاک و خونه پیرهنم مردم چرا اون نمیاد با گل سرخ به دیدنم توقع داشتم میمیرم حداقل نگاه کنه حتی نیومد لحظه ای با جسمم هم وداع کنه .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

آواره

بیچاره من که بعد تو آواره می شم باورم نمیشه که رفتی از پیشم روزمین گذشتم با اما به سختی امدم به دیدنت اما تو رفتی چاره درد من مرگم رسیده اینجا حتی قبلم صبرم نمیده امدم نذارم عشقت ببازی اما این رسمش نبود مهمون نوازی آره این رسمش نبود مهمون نوازی میمیرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم می سوزم تو نیای چشمامو من به در می دوزم میمیرم نگو رفتن من واسط فرقی نداره من میرم اما گریه نکن دیگه فایده نداره میرم میرم میرم بدون وداع میرم میرم میرم به خاطره ها میرم میرم خداحافظ میرم میرم میرم بدون وداع میرم میرم میرم به خاطره ها میرم میرم خداحافظ بیچارهم خسته ام چشم انتظارم توی این پس کوچه ها تنها نذارم نیستی از تاریکی شبا می ترسم بی وفا دارم توی سرما ملرزم می ترسم از غصه هام داوم نیارم اخه هیچ نشونی از تو ندارم آروم آروم دارم از غصه میمیرم تو بگو نشونتو از کی بگیرم تو بگو نشونتو از کی بگیرم میمیرم اگه از تو نشونی نمونه عزیزم می سوزم تو نیای چشمامو من به در می دوزم میمیرم نگو رفتن من واسط فرقی نداره من میرم اما گریه نکن دیگه فایده نداره تموم زندگیم این منو بغض و در و دیوار چی مونده از تن خستم که می خواد بشینه این بار میرم خداحافظ میرم میرم میرم بدون وداع میرم میرم میرم به خاطره ها میرم میرم خداحافظ .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

تصمیم آخرو بگیر

اون طور منو نگاه نکن دست توی دست من بذار برو یه وقت مریض میشی بغضت رو هی نگه ندار فدات بشم فدات بشم فدات بشم بذار برو محاله باورش که من دیگه نمی بینم تو رو صدات می لرزه عشق من اسمم رو هی صدا نکن طناب و دور گردنم بنداز دیگه نگام نکن بمیرم واسه بغض تو فکر منو نکن برو دل و اسیر من نکن اگه دوستم داری برو تو رو خدا گریه نکن تصمیم آخرو بگیر چهارپایه رو بکش برو چهارپایه دستاشو بگیر با دست عاشقت بذار طنابو دور گردنم می خوام فقط ادا کنم حقی که مونده گردنم حقی که مونده گردنم من بشکنم برنجم فدای تار موهات مهم تویی نرنجی برس به آرزوهات مواظب خودت باش با قلب من چه کردی دلواپسم نباشم به اشک کی بخندی اگر سراغمو گرفت بگین نشونه ای نذاشت بگین از اینجا رفته و چاره ی دیگه ای نداشت اگر سراغمو گرفت این نامه رو بهش بدین بگین که جا گذاشته بود پرسید کجا هیچی نگین اگه بازم پرسید ازم اگه نکردش اشکاشو پاک چاره ای نیست بهش بگین فلانی رفته زیر خاک .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

فردا

خدا وصییته منو گوش بده ناممو بخون شاید دیگه من نبآشم مواظب عشقم بمون میسپرمش بهت میرم تمومه تآرو پودمو یه وقت نیآد برنجونیش کسل کنی وجودمو خدا یه وقت کسی نیاد بدزده قلب ساده شو بشینه زیر سایشو بهش بگه دوسش داره خیلی بده زمونه آمون خدا سپردمش بهت مواظب عشقم بمون فردا قراره منو تو از هم دیگه جدا بشیم فردا قرار همدمه گریه بی صدا بشیم تو کوچه های بی کسی نیستی و پرسه میزنم آی آدما نگاه کنین غریب شهر تون منم یادش بخیر منو تو و یه قلبه پاک و بی غرور حالا چی شد عوض شدی دلت کجاست سنگ صبور من تو رو عاشق میکنم هر جور شده حتی به زور کی می خواد فردا تو رو از من بگیره کاش خونش ویرون بشه آتیش بگیره ما باید فردا رو از دنیا بگیریم ما اگه از هم جدا بشیم میمیریم ما باید قدره این روزهارو بدونیم وای اگه فردا بیاد تنها میمونیم خدا شاید این عشقی که من میگمو تو نشناسی نزدیکترین کسم اونه خیلی دوسش دارم راستی! یادم نره بهت بگم عزیزترینه من اونه خودم مهم نیست اما اون نذاری تنها بمونه بمیرم واسه هق هقش گریه چقدر بهش میاد وقتی که حرصش می گیره میگه از من بدش میاد اما وقتی آروم میشه میبینه من بغضم گرفت همین دیوونه بازیهاش ازاول چشممو گرفت حالا که دیگه مجبوریم با هم دیگه وداع کنیم بیا به یاد اون روزا همدیگرو دعا کنیم یه وقت دیدی دعا گرفت خدا نذاشت جدا بشیم ای وای داره فردا میاد باید دست به دعا بشیم با قلب پاکت از خدا بخواه منو صبرم بده هنوز نرفتی از پیشم دوریت داره زجرم میده کی می خواد فردا تو رو از من بگیره کاش خونش ویرون بشه آتیش بگیره عزیزم یادت نره دنیا دو روزه نمیخوام فردا دلت واسم بسوزه ای خدا حتی اگه دوستم نداره تو میتونی نذاری تنهام بذاره . __.__.__.__.__.__.__.__.__.

بی وفا

بی وفا عشق من به خدا اشک من می مونه رو گونه م تا بیایی پیش من رفتی و بعد تو چه زجری کشیدم هنوز تار موت و به دنیا نمی دم تو رو به خاطراتمون تو منو بی خبر نذار تو رو به اشکمون قسم منو چشم به در نذار باشه میرم از پیشت خداحافظ عشق من ببخش روی نامه هام باز چکیده اشک من دل موندنی نبود خداحافظ عشق من حالا که نموندی بگو از من چی دیدی چه ساده نشستی چه ساده پریدی بغضمو وقت جدایی هی نگه داشتم به سختی حتی واسه دلخوشیم هم دست تکون ندادی رفتی پس بذار روی ماهتو دم آخر نگاه کنم سخته با خاطراتمون با دل خون وداع کنم وقت رفتنت نبود خداحافظ عشق من دلت میشکنه یه روز می دونی قدر اشک من سخته گفتنش ولی خداحافظ عشق من .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

دلتنگی

خدا نشونه شو از کی بگیرم دارم دق می کنم بذار بمیرم آخه هنوز دلش از جنس سنگه هنوز دلم واسه دلتنگی تنگه چطور دلش اومد از پا بیافتم بهش نازک تر از گل هم نگفتم باور ندارم منو تنها میذاره دلم واسه ش یه ذره شد اما دیگه نیس لعنت به تو ای دست سرد روزگار حالا فقط من موندم و این چشای خیس هر چی به من بگی واست همون میشم فقط یه بار دیگه بیا دستمو بگیر ای دل صبور و بی کس من اون نمیاد دیگه پیشت بهونه نگیر حالا من موندم و همین دو تا چش گریون موندم توی این کوچه ها آس و پاس و حیرون حالا من موندم تو و شب بی ستاره منم تو و خاطره ها عشقمون می باره خدا ازت می خوام یادش نیافتم چه حرفایی که از عشقم شنفتم خدا اگه نمی شنوه صدامو بهش بگو دلیل گریه هامو اونی که گفته بود عاشق ترینه حتی خیانتش به دل می شینه .__.__.__.__.__.__.__.__.__.

دوستت دارم

love you بهم میگن ساده نباش دوست نداره بهم میگن دست تو دست غریبه ها میذاره بهم میگن که تو منو بازیچه کردی میگن یه روز میری و بر نمیگردی نمیدونن عشق منی غرورم و نمیشکنی آسمونم زمین بیاد بدون فقط مال منی بگو تو هم دوسم داری بگو تو هم دوسم داری محرم رو زخمام میذاری نذار از دوریت بمیرم نگو که تنهام میذاری بگو که سردی با همه دوسم داری یه عا لمه نذار بگن بازیچتم بذار بگن دوسم داری نه نه نذار که عشق منو تو رنگ جدایی بگیره نمیذارم یه بی وفا عشقم و از من بگیره (مجید خراطها & مهدی ابراهیمی & حمید دی جی ) بگو که سردی با همه دوسم داری یه عالمه Dj ببین همه هستی و مستی و عشقم و به پای تو باختم روزگار سردم رفتی و نیستی و تنهایی اومده سوختم و ساختم حالا فقط یه چیز میخوام از تو بذاری دست توی دستام خاطره هام .. بگو که سردی با همه دلت میاد دم رفتنه میگی نیا دنبال من گفتم عشق من بمون پیش من دوست دارمن بمون پیش من رفتی و منو تنها گذاشتی من موندم و عکسی که برام گذاشتی هر شب نگاه می کنم من به عکس تو دلم تنگ شده واسه اون چشمایی که داشتی دلمو فقط میدم به تو هر شب میبینم خواب تو همه دنیا رو گشتم نبود مثل تو خانم ببخشید ... میزنی به گند تو دوست دارم رو نگو برو تو رو نمیخوام دارم زجر م

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد