خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

داوود ناقور

آلبوم جدید و زیبای داوود ناقور به نام حواست به من باشه سه کیفیت

فرمت : MP3 / کیفیت : 320Kbps  

دریافت کل آلبوم در قالب فایل زیپ

حواست به من باشه

هیچی مهم نیست

انرژی

حس میکنم

خدایا عاشقم

کسی دیگه نمیاد

مگه من مردم

دختر کدخدا

دریا

افسوس

بی تو دوباره

تنهائی

فرمت : MP3 / کیفیت : 128Kbps  

دریافت کل آلبوم در قالب فایل زیپ

حواست به من باشه

هیچی مهم نیست

انرژی

حس میکنم

خدایا عاشقم

کسی دیگه نمیاد

مگه من مردم

دختر کدخدا

دریا

افسوس

بی تو دوباره

تنهائی

فرمت : MP3 / کیفیت : 64Kbps  

دریافت کل آلبوم در قالب فایل زیپ

حواست به من باشه

هیچی مهم نیست

انرژی

حس میکنم

خدایا عاشقم

کسی دیگه نمیاد

مگه من مردم

دختر کدخدا

دریا

افسوس

بی تو دوباره

تنهائی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد