خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

موزیک ویدیو جدید و بسیار زیبای شهره به نام انقدر دوست دارم + آهنگ این ویدیو

آهنگساز و تنظیم کننده : یاسر محمودی / کارگردان : راوی

<< با دو کیفیت متفاوت >>


<< دانلود موزیک ویدیو >>

نام فایل

فرمت

حجم

لینک مستقیم

شهره - انقدر دوست دارم

MKV

48.2Mbps

  دانلود

شهره - انقدر دوست دارم

3GP For Mobile

4.19Mbps

  دانلود


<< دانلود آهنگ >>

فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

 شهره - انقدر دوست دارم

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

 شهره - انقدر دوست دارم

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

 شهره - انقدر دوست دارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد