خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

خانه موزیک

به سایت اهنگها خوش آمدید. آهنگ های مورد نظرتان را در بخش نظرات مطرح کنید .در صورت خرابی لینک ها با ما تماس بگیرید .با تشکر

آلبوم جدید و بسیار زیبای بیژن مرتضوی

آلبوم جدید و بسیار زیبای بیژن مرتضوی به نام موسیقی و من

<< با سه کیفیت متفاوت >>

<< دانلود آلبوم بصورت یکجا >>

نام فایل

کیفیت

لینک مستقیم

بیژن مرتضوی - موسیقی و من

320

دانلود 

بیژن مرتضوی - موسیقی و من

128

دانلود 


فرمت : Mp3 / کیفیت : 320Kbps

1_ عکس تو 

2_ دعوت 

3_ Transition 

4_ دروگا 

5_ موسیقی و من 

6_ Butterfly Dance 

7_ Thunder 

8_ نور و بوسه 

9_ غزل 

10_ ضرر نمی کنی بمون 

11_ پدر خوانده 

12_ قصه عشق 

13_ من و تو 

فرمت : Mp3 / کیفیت : 128Kbps

1_ عکس تو 

2_ دعوت 

3_ Transition 

4_ دروگا 

5_ موسیقی و من 

6_ Butterfly Dance 

7_ Thunder 

8_ نور و بوسه 

9_ غزل 

10_ ضرر نمی کنی بمون 

11_ پدر خوانده 

12_ قصه عشق 

13_ من و تو 

فرمت : Wma / کیفیت : 64Kbps

1_ عکس تو 

2_ دعوت 

3_ Transition 

4_ دروگا 

5_ موسیقی و من 

6_ Butterfly Dance 

7_ Thunder 

8_ نور و بوسه 

9_ غزل 

10_ ضرر نمی کنی بمون 

11_ پدر خوانده 

12_ قصه عشق 

13_ من و تو 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد